News Outlet Lies About Its Coverage Of Rooftop Protest At Child Minister’s Home


How disappointing to find ‘copy-cats’ among reputable publications. So much easier to print copy that’s already been written by someone else. Gone are the days when reporters went out to gather information for themselves.

Researching Reform

The Consumer Watchdog Foundation has claimed that it was the first to publish a story about the rooftop protest at former Children’s Minister Ed Timpson home last week. It also claims that it followed the events as they happened.

CWF1

This is not true. Whilst we broke the story first with real time video footage, and a full 24 hours before the CWF, a media outlet called The Northwhich Guardian followed shortly after us and then another online media site, The Nantwich News mentioned the protest. The Consumer Watchdog Foundation however, didn’t get to the demonstration until the following day.

We wrote in last night to mention that they had made a mistake about coverage, but as of this morning the comment has yet to be published and no correction to their article has been made. A comment added after ours has been approved.

This is not our biggest concern with the CWF’s article…

View original post 178 more words

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s